یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

وكيل پايه يك دادگستري كيست

وكيل ، وكيل پايه يك ، وكيل پايه يك دادگستري

وكيل پايه يك دادگستري كيست

۴ بازديد

وكيل پايه يك دادگستري كيست

وكيل مدافع يا وكيل پايه يك دادگستري كسي است  كه در دادگاه هاي عالي قانون از طرف دادستان صحبت مي كند، و يا از موكل خود دفاع است.

يك وكيل پايه يك دادگستري كسي است كه به مشتريان مشاوره حقوقي مي دهد، اسناد و موارد قانوني را مطرح مي كند ، و در شرايطي كه فردي بخواهد در دادگاه را به نمايندگي از او حضور پيدا مي كند.

يك وكيل مي تواند تمام انواع مسائل حقوقي از تهيه پيش نويس گرفته يا اينكه كسي ادعاي ثبت اختراع داشته باشد ، انجام دهد ويا به دفاع از مردم در برابر اتهامات جنايي بپردازد. وكلاي واجد شرايط بايد دوره درس قانون ديده باشند  و معني ديگر وكيل، البته به معني قانوندان است.

در كشورهاي بريتانيا و ايالات متحده، وكيل پايه يك دادگستري كلمه اي است كه به طور كلي براي مشاور حقوقي به صورت آكادميك آموزش ديده به كار مي رود. در بريتانيا، يك وكيلي كه معمولا در يك دفتر كار مي كند اما ممكن است در برخي از دادگاه ها هم كار است , يك وكيل پايه يك دادگستري ناميده مي شود. وكلا بيشتر كار خود را به نمايندگي از مردم در محاكمات دادگاه انجام مي دهند. در هر دو كشور بريتانيا و ايالات متحده، وكيل پايه يك دادگستري يك كلمه حقوقي رسمي براي يك وكيل است كه به نمايندگي از مردم در دادگاه است، و در يك دادگاه ايالات متحده، شما ممكن است آنها را مشاور بخوانيد. يك وكيل در ايالات متحده نيز گاهي اوقات به عنوان يك وكيل براي مراجعات ، به ويژه در سخنراني هاي رسمي و يا نامه هاي رسمي به كار مي رود.

وكيل مدافع متعصب به عنوان نماينده براي يك مشتري اقدام مي كند. براي انجام اين وظيفه توسط وكيل پايه يك دادگستري به دست آوردن دانش گسترده از قانون همراه با سطح بالايي از مهارت هاي تحقيق و تجزيه و تحليل حقوقي مورد نياز است.

وكلا از مردم در برابر رسوخ دولتي و خصوصي در حقوق شخصي و اموال دفاع مي كنند.

دانش وكيل پايه يك دادگستري از قانون باعث مي شود تا از سوء استفاده هاي برخي از ندانستن قانون يا سوءاستفاده از نقاط ضعف در قانون  توسط عده اي ديگر جلوگيري شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.